Wednesday, February 28, 2007

Η Eroviana είχε την καλή θέληση να μου στείλει πρόσκληση να σας πω 5 πράγματα που δε ξέρετε για εμένα...

  1. Αν είχα επιλογή να μη γεννηθώ ή να είχα γεννηθεί δελφίνι ή να γεννηθώ και να ζήσω τη ζωή που έχω ζήσει μέχρι τώρα, θα είχα προτιμήσει να μην είχα γεννηθεί. Αν αυτό δεν ήταν δυνατό τότε θα διάλεγα να είχα γεννηθεί δελφίνι. Και μόνο ως τελευταία επιλογή θα διάλεγα τη ζωή που έχω ζήσει. Όχι ότι δεν είναι ωραία ζωή. Απλά τα προηγούμενα θα ήταν καλύτερα νομίζω.
  2. Δε μπορώ να γράψω κείμενα παρά μόνο όταν είμαι στεναχωρημένος ή έχω κάτι να με απασχολεί. Άμα θέλω να γράψω κάτι προσπαθώ να μπω σε αυτό που οι εγγλέζοι ονομάζουν splin (καμία σχέση με τη σπλήνα.). {είναι μια κατάσταση μελαγχολίας}
  3. Δεν ξέρω ακόμα τι θέλω να κάνω στη ζωή μου. Θεωρώ τον εαυτό μου καλό σε πολλούς τομείς χωρίς κάποιος από αυτούς να με ελκύει αρκετά για να του αφιερώσω τη ζωή μου.
  4. Απογοητεύομαι εύκολα και τα παρατάω εύκολα σε πράγματα τα οποία δεν παίζουν ή προβλέπω να παίξουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μου. Παρόμοια ενθουσιάζομαι αρκετά εύκολα με ιδέες αλλά σχεδόν ποτέ δεν έχω το κουράγιο –λόγο φυγοπονίας- να τις ολοκληρώσω.
  5. πουλάκια κάθονταν. Εεε...αυτό που δε ξέρετε για εμένα είναι ότι κάποτε έκανα μια 5σέλλιδη απόδειξη στα μαθηματικά που αν δεν είχε ένα λάθος πρόσημο στην ανάλυσή της, θα είχε συνταράξει όλο το μαθηματικό είναι...

Δεν έχω που να περάσω την μπάλα, παρά στην Angie, στις Ksotikouli και Μιστυκή Μούσα, στη Μαριλένα, και στην τριάδα. 4 βλογς, 7 άτομα μέσος όρος 5.5 άτομα, καλά είμαι...

No comments: