Tuesday, March 13, 2007

Υπάρχουν 4 τρόποι να σκοτώσεις ένα λεοπαρδαλί πουκάμισο.

Πολλοί από εσάς γνωρίζουν ότι τα πουκάμισα είναι νίντζα. Άμα δε το ξέρετε αρκεί να ρωτήσετε οποιαδήποτε ομάδα ταράνδων συναντήσετε. Το ζήτημα όμως είναι αμάξι. Πως θα μπεις από τα παράθυρα; Ακριβώς όπως το σκέφτηκες: Μαρμελάδα. Όχι ότι δεν γίνεται και με άλλους. Απλά μόνος είναι πιο ομαδικά απ’ ότι με κρεμμύδι. Ναι ναι. Οχι. Το μόνο που ξέρω είναι ραδίκι. Α. Έχω πιάσει φωτιά. Πάνω μου. Χαχα. Με πιστόλι. Δε θα αντέξει τη φλογερή μου ανάσα όταν θα με σβήνει με έλεος. Τα νύχια μου είναι σαν Φρανσίσκο. Τα έστειλα αεροπορικώς με το τρένο. Κάτω από τις ρόδες του ελικοπτέρου. Πονάνε αίμα. ΧΑΑΑΑΑ.

7 comments:

Anonymous said...

Oποιοσδήποτε σοβαρός πιγκουίνους θα συμφωνούσε ότι αυτό το post ξεπήδησε από έναν καταρράκτη λάβας που βγήκε από την πύλη του θριάμβου. Τι ήταν όμως η αιτία της αναταραχής; Ειδικοί surrealλόγοι πιστεύουν ότι για όλα φταίει αυτό το καταραμένο το σαικς...

A.Charantonis said...

http://www.skammich.com/leekspin.html
LEEKSPIN!

Anonymous said...

._._.
_._._
__.__

Balidor said...

τστστστστς
το πορτοκαλί μου μποξεράκι χαρηκέ πολύ καθως διαβαζε το ποστ σου αυτό...
του είπα μετά να πετάξει για ταιλάνδι και να συναντήσει το πουκάμισο σου αλλα εκείνο χόρευε Δωδώνη και έτσι έφαγε χυλοπίτες τραγανιστές απο τα χέρια της μαμας του Σωκράτη!


ΖΗΤΩ!


(άσχετο αλλά σου είχα κάνει κι εγώ πρόσκληση για τα "5 πράγματα ή όπως λέγετε αυτό... αλλα δεν το είδες :P )

A.Charantonis said...

oi oi... Ninja masters are flute covered ice creams of hate and sufering. It might be abnormal but aiwoua nishua, kokotane mi. (Sorry... :( tha se kanw add sta atoma pou me prokalesane:P apla teleutai eimai ligo off from the blog scene... -anathematismeno poxnora ti mas kaneis!)

Giannis Michalopoulos said...

Πας μη νίντζα, νίντζα εστί, εκτός απο τις γραβάτες οι οποίες γνωρίζουμε πολύ καλά πως είναι γραβάτες, και όχι νίντζα. Και ναι, δυστυχώς είμαι ο μοναδικός αναγνώστης ο οποίος ξέρει οτι αυτό το post ΔΕΝ είναι σουρεαλιστικό, αλλά βασίζεται σε μια λογική (η οποία θα κομμάτιαζε οποιοδήποτε μυαλό έχει συνηθίσει την ιδέα εός Ευκλείδιου σύμπαντος, αλλά τι να κάνουμε...)

Anonymous said...

>Δε θα αντέξει τη φλογερή μου ανάσα όταν θα με σβήνει με έλεος.

>!!!!!!!