Monday, March 17, 2008

Pourvu que ça dure

Πόσο έχω αλλάξει από το τελευταίο ποστίδιο; Πολύ. Τόσα γεγονότα... Γενέθλια εξετάσεις δηλώσεις μεταπτυχιακών σπουδών... Αμελητέα γεγονότα που με οδήγησαν παρ’ όλα αυτά σε μια νέα ωρίμανση. Πόσα χρόνια είχα να νιώσω ότι παράγω νέες σκέψεις, ότι μαθαίνω πολλά νέα πράγματα ότι βελτιώνομαι; Τουλάχιστον τέσσερα χρόνια. Όταν είσαι νέος, λένε, βλέπεις τον κόσμο και θέλεις να τον κατακτήσεις μόνος σου, νιώθεις ότι μπορείς να μεγαλουργήσεις. Ξαναβρήκα αυτήν την αυτοπεπήθεση. Δεν θεωρώ πλέον υποχρέωσή μου να δικαιολογώ τον εαυτό μου. Ωρίμασα και αισθάνομαι ωραία με το ποιος είμαι. Όπως έλεγε και η μητέρα του Ναπολέοντα: «Pourvu que ça dure» (αρκεί/μακάρι να διαρκέσει)

4 comments:

Specialmuse said...

Κι ως γνωστός συκοφάντης να προσθέσω ότι ελπίζω να τη δω σύντομα αυτή τη νέα ωρίμανση :Ρ

zekia said...

μακάρι να ξαναβρω την ορεξη μου και γω να κατακτήσω τον κόσμο. Προς το παρόν την έχω χάσει τελείως. Σου εύχομαι να παράγει αυτή η περίοδος πράγματα για τα οποία θα είσαι περήφανος στο μέλλον! Καλή συνέχεια

Aeon said...

I'll race ya to the top... ;)

Shadowface said...

Κακώς κακώς κ είσαι αισιόδοξος.
Δε βλέπεις την μαυρίλα παντού, κ τι εννοεί να διαρκέσει? Μπαταρία ληθίου είναι?

Από ότι βλέπεις δεν αναφέρομαι καν στην ωρίμανση¨)