Tuesday, January 05, 2010

Ανασκόπηση.

Χαιρετάω το 2009.

Το τέλος της προηγούμενης πλήρης περιστροφής του πλανήτη γύρω από τον ήλιο (σχόλιο 1), η 2008ή του από τότε που εγκαθιδρύθηκε η ημερολόγηση σύμφωνα με τα χρόνια από τον θάνατο του Ιησού της Ναζαρέτ, με βρήκε στο Παρίσι, με την κοπέλα μου. Έμενα στην εστία της Ελληνοαμερικάνικης ένωσης, στρεσαρισμένος λόγο του μεταπτυχιακού που παρακολουθούσα.

Η χρονιά μας βρήκε άρρωστους και τους δύο, να πίνουμε cidre στο δωμάτιό μου.

Η δεύτερη περίοδος εξετάσεων ήρθε σύντομα μετέπειτα. Μετά διακοπές, Ελλάδα, ταξίδι στην Αγγλία, επιστροφή Παρίσι, ταξίδι στην Αλσατία, και αρχή του stage στη Τουλούζ. Τέλος του stage, τέλος του μεταπτυχιακού, επιστροφή στην Ελλάδα. Διακοπές στην Ελλάδα. Ένας μήνας στη Σουηδία. Επιστροφή στην Ελλάδα, έναρξη διδακτορικού στο Παρίσι μετά από έναν μήνα με πολλές δυσχέρειες από τον ελληνικό στρατό για να πάρω αναβολή. Διακοπές τον Οκτώβρη στην Ελλάδα. Αναζήτηση και εύρεση οικίας στο Παρίσι. Η οικία ήταν χάλια, ξανά αναζήτηση και συγκατοίκηση με μια οικογενειακή φίλη έως το επόμενο έτος όπου η νέα κατοικία θα αξίζει τον κόπο. Διακοπές στην Ελλάδα.

Εν συντομία το 2009 ήταν πιθανά η χρονιά όπου μου συνέβησαν τα περισσότερα πράγματα στη ζωή μου. Πέρα από τα προαναφερθέντα έχει χρειαστεί να παλέψω με τον εαυτό μου και να κάνω πολλά βήματα προς την ενηλικίωση. Να καταρρίψω μύθους που είχα πλάσει στον μυαλό μου, να συνειδητοποιήσω πόσο τυχερός είμαι αλλά και πόσο αυτό δε έχει καμία σημασία.

Όπως και να έχει ελπίζω το 2010 να συνεχίσει να μου προσφέρει εμπειρίες που να μου επιτρέψουν να γνωρίσω τον εαυτό μου καλύτερα.

Για όσους με διαβάζουν ακόμα, όσο σποραδικά και αν είναι αυτό, μιας και το βλογ αυτό έχει καταντήσει ημερολογιακής φύσεως, με σπάνιες δημοσιεύσεις, καλή χρονιά, με όση ευτυχία μπορείτε να αντέξετε.

σχόλιο 1: Ο ήλιος περιστρέφεται περί του κέντρου του γαλαξία μας με ταχύτητα περίπου 220 χιλιόμετρα το δευτερόλεπτο. Ο ίδιος ο γαλαξίας μας κινείται εντός του διαστήματος. Ο συνδυασμός των κινήσεων αυτών με την ελλειπτική τροχιά της Γης σε ένα θεωρητικό ηλιοκεντρικό σύστημα παρατήρησης μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η Γη κινείται με σπειροειδή και ασταθή τροχιά εντός του σύμπαντος και ως εκ τούτου δε μπορεί να κάνει πλήρη περιστροφή παρά αν θεωρήσουμε ένα ηλιοκεντρικό σύστημα. Συγκλονιστικό για τον επιστήμονα μέσα μου.

No comments: