Sunday, May 16, 2010

5 ψέματα 2 αλήθεις.

Η uba λοιπόν με βγάζει από τον πρόσφατο λήθαργό μου, κάνοντας με tag. Οφείλω να σας πω πέντε αλήθειες και δυο ψέματα για εμένα ανάκατα, και να μαντέψετε μόνοι σας τις αλήθειες και τα ψέματα. Και για να μην είμαι ο μόνος που διασκεδάζει, σκιόφατσας, μυστική έμπνευση, Μαριλένα, Εροβιάνα και Γιάννα, παρακαλείστε να ανταποδώσετε.

  • Όταν ήμουν μικρός φοβόμουν τα σαλιγκάρια.
  • Δεν μπορώ να ανεβάσω μια ταινία μου στο ίντερνετ, γιατί ένας ηθοποιός απειλεί να με μηνύσει.
  • Είχε διαρρεύσει για λίγο καιρό μια ταινία πορνό με την χάρη μου.
  • Έχω φτύσει πάνω σε γάτα.
  • Έχω συλλέξει νύχια.
  • Έχω σπάσει τη μύτη μου με το γόνατό μου. Χωρίς βοήθεια τρίτου.
  • Έχω δει άνθρωπο ντυμένο Σκοτσέζος να παίζει γκάιντα καθιστός πάνω σε μια στρουθοκάμηλο.

5 comments:

razzy said...

mm where are the lies? to deutero kai to teleutaio 8a pontarw egw!

Shadowface said...

Ayto me ti gata kai ayto me ta nyxia.

A.Charantonis said...

razz: 0/2
shadowface: 1/2

razz said...

sigoura exeis ftysei panw se gata pantws.

Stefanos Tsopanos said...

Εγώ να ποντάρω στην γάτα και στον Σκωτσέζο.
Ειδικά δε στον Σκωτσέζο το βρίσκω εξαιρετικά περίεργη συγκυρία γιατί όχι μόνο ήταν επάνω σε στρουθοκάμηλο,αλλά έπαιζε και γκάϊντα.Δεν βγαίνει ανατομικά ρε αδελφέ.Αλλά είναι τόσο far streched που μπορεί να είναι και αλήθεια.