Monday, July 03, 2006

Spam, spam, spam, lovely spam…

Πρόσφατα έτυχε να πέσει στα χέρια μου, ή μάλλον στον σκληρό του υπολογιστή μου το video που άρχισε αυτήν την παράδοση του διαδυκτίου που όλοι γνωρίζουμε ως spam. Σε αντίθεση με την ελληνική θεωρία ότι το spam, προέκυψε από το σπάμ’ τα νεύρα, -που είναι μια πολύ καλή προσέγκυση του θέματος, το spam mail άρχισε από τους Monty Python και την εκπομπή τους Monty Python’s Flying Circus. Το σκετσάκι έχει πολύ πλάκα, κυρίως για τον ενοχλητικότατο τρόπο με τον οποίο αναφέρεται η λέξη spam, και την συχνότητα με την οποία την λένε. I will take the spam, spam, spam, spam, sausages, eggs, beacon, spam, spam, spam and spam. Spam, spam, spam, lovely spam, spam, spam… (Τραγουδάει η χορωδία των Vikings) Πολύς λόγος για το spam… Ναι, έχω και επίσημα και εγώ spamερ, σε ετούτο εδώ το Blog… Είναι καλά κρυμμένος αλλά θέλει να σας παρασύρει σε παρτίδας πόκερ... Κάπου σε κάποιο παλιό post, αλλά τι να κάνουμε, πλέον νιώθω ολοκληρωμένος σαν blogger. Μετά την Razubataz, είχα αρχίσει να ανησυχώ...

Αλήθεια ξέρει κανείς τι είναι το spam; Εγώ έμαθα όταν μια Αυστριακή φίλη μου που μένει στην Αγγλία, με την οποία είχα καιρό να επικοινωνήσω, μου έστειλε ένα δέμα. Μέσα ήταν μια κονσέρβα spam. Το πιο πετυχημένο spam mail ever

Κατά τα άλλα, μια τροφική δηλητηρίαση, η τρομαχτική σημερινή συνειδητοποίηση ότι θα εργάζομαι 10 ώρες ημερησίως αυτόν τον μήνα, και ένα Σάββατο στο Βρωμοπούσι (θα χτίσουμε εξοχικό εκεί, μη γελάτε...) γεμάτο ηρεμία και καλό ύπνο είναι τα νέα μου. Καλά. Μη βαράτε, θα τα αναλύσω... (Φαντάζομαι πλέον έναν όχλο από αναγνώστες... βλέπετε για να έχω spamερ, δεν μπορεί έχω γίνει κάποιος στην κοινότητα των Blogs…)

Α) Κάτι μανιτάρια με πειράξανε. Πόνος τόσος που δεν θέλω να το συζητάω.

Β) Δουλεύω στη Μετεωρολογία για ένα μήνα πρακτικής εξάσκησης φοιτητών. Κόλαση. Επιπλέον πρέπει να παραδίδω ιδιαίτερα, ο φοιτητής μου δεν πέρασε το μάθημα με την πρώτη. Το πιο αστείο είναι ότι πρέπει να ξυπνάω στις 6. Ναι, καλά αναγνώσατε...

Γ) Μη γελάτε με το όνομα βρε. Δεν είναι πλέον αυτό το όνομα του μέρους... Βρωμοπούσι το λέγανε μέχρι πριν 5 χρόνια, όπου οι κάτοικοι το πήρανε χαμπάρι ότι ακούγεται γελοίο και αποφασίσανε να το μετονομάσουνε σε Καλοπήγαδο. Από τη σκύλα στη Χάρυβδη... Τέλος πάντων, για να μορφωθείτε, θα σας πω πως πήρε το αρχικό του όνομα. Δεν είναι χυδαίο σεμνότυφα πλάσματα, μην αγχώνεστε και αποστρέφετε τους οφθαλμούς σας! Πούσι σημαίνει πηγάδι σε κάποια ελληνοειδή διάλεκτο της περιοχής, που ομιλούνταν τα χρόνια του τρομακτικού εκείνου συμβάντος. Μετά την Ελληνική επανάσταση, κάποιοι εγγλέζοι τυχοδιώκτες είχαν έρθει στην περιοχή κοντά στη Κερατέα, γιατί είναι κοντά στο Λαύριο και στα ορυχεία ασημιού του. Τέλος πάντων, τότε το Βρωμοπούσι ήτο αθώο μέρος δίχως μια καλύβα, δίχως τη βίλα των Κορασίδιδων των Ραδιοφώνων, με μόνο χαρακτηριστικό ένα πηγάδι που οι βοσκοί χρησιμοποιούσαν για κολυμπήθρα. Εεεεε για να ποτίζουν τα πρόβατα και κατσίκια και λοιπά μιρικαρτικά τους. Οι εγγλέζοι το λοιπόν τσαντίσανε κάποια άτομα από εκεί κοντά, μάλλον τους Γάλλους που εκμεταλλεύονταν το Λαύριο, και οι τελευταίοι τους σφάξανε και τους ρίξανε στο πηγάδι που τόση ώρα αναλύουμε. Χάλασε το νερό, και έτσι το μέρος έγινε το βρώμικο πηγάδι, το Βρωμοπούσι. Ναι, όλα αυτά είναι πολύ συγκλονιστικά και σίγουρα θα ενδιαφέρουν τους χιλιάδες αναγνώστες του Blog μου. Τις επόμενες μέρες σκέφτομαι άλλα δύο post. Ως τότε, may the spam be with sausages!

7 comments:

Anonymous said...

A) perastika

B)kalo kourspamiagio

C)elpizw ta alla dio post sou na min analioune tin istoria tou Dirtypussy

RaZzMaTaZz said...

SPAM

Anonymous said...

ta spam emails phran to onoma tous apo ta zamponakia spam(opws leme emeis swan) k polountai stin ameriki.Einai eurews gnosta, alla min me rwtate giati piran auto to onoma, otan exw oreksi tha sas pw. twra variemai

A.Charantonis said...

Proswpika iksera oti ta zamponakia auta ginane kati san ekneuristiki ekfrasi meta auto to episodeio twn Monty Python. Kai akribws epeidi itan ekneuristikos o ixos, kai opws sto scetch to spam empaine anamesa se kathe 2 xrisimes lekseis, paromoiastikan ta ekneuristika mail pou lambanoume kai einai axrista me auta. Toulaxiston etsi to kserw. An uparxei alli apospi meta xaras na tin akousw:)

Anonymous said...

molis egrapses auto pou variomoun na grapsw...

heart n soul said...

φίλτατε, σας είμαι υπόχρεη! Τόσο καιρό αναρωτιόμουν πού είναι το Βρωμοπούσι, μια που είχα δύο μπλογοεπισκέψεις από τα μέρη του (ο μπλογκορουφιάνος Βρωμοπούσι το λέει ακόμα κι όχι Καλοπήγαδο!) Ας είναι καλά η φίλη zambia που με έστειλε στο πολύ ενδιαφέρον ποστ σας, σας ευχαριστώ γιατί είχα σκάσει!:)

SummerDream said...

Το ίδιο έπαθα κι εγώ με την heart 'n soul κι έτσι ένα απ'τα αποτελέσματα του google με έβγαλε στο blog σου. Ευχαριστούμε για την ιστορία... Αλλά, γιατί έχω την εντύπωση ότι 'πούσι' λέγεται η ομίχλη;
Τώρα θα μου πεις, κάθε τόπος και ..τοπολαλιά!