Tuesday, September 26, 2006

5x7=35!

Πόσες μέρες μπορείς να διαβάζεις ασταμάτητα; 5 εβδομάδες και ο εφιάλτης ακόμα να λήξει. Διαβάζω δεκάωρα, δωδεκάωρα. Σχεδόν χωρίς παύση, και ακόμα έχω άλλες 3 εβδομάδες με τον ίδιο ρυθμό. Στις 13 Οκτώβρη τελειώνω την εξεταστική, πάω στο χωριό τακτοποιώ τις υποθέσεις, ψηφίζω, και τσουπ, 1 εβδομάδα διακοπές απ’ την σημαία. Ούτε φαντάρος να ήμουν. Στο ενδιάμεσο έχουν συμβεί τόσα πολλά. Απίστευτα πολλά. Το 2006 είναι η χρονιά με τις περισσότερες υποχρεώσεις, δραστηριότητες και ενδιαφέρουσες καταστάσεις από τότε που ήμουν 8 μου φαίνεται. Και παρατηρώ αιφνιδίως ότι και το προηγούμενο ποστ μου ήταν τέτοιας μορφής. Χρειάζεται μια αλλαγή. Όπως έλεγε ο αγαπημένος μου παιδικός ήρωας: Ας γίνουμε... Επικίνδυνοι!

Είμαι η τσίχλα που κολλάει στο παπούτσι του κακού! Είμαι ο εφιάλτης που χαλάει το όνειρο του κακού πριν ξυπνήσει! Είμαι... ο Darkwing Duck!

Το παραπάνω ήταν άσχετο. Να πω μερικά νέα ακόμα. Α) ΙΑΝΟΣ: βιβλιοπωλείο – καφετέρια στο κέντρο της Αθήνας. Καινούργιο, ωραίο, ευχάριστο. Θέλω να παω να διαβάσω βιβλίο εκεί ξανά. Β) Chapterhouse: Dune τελευταίο βιβλίο του Frank Herbert. Συγγραφέας επιστημονικής φαντασίας, έχει γράψει την καλύτερη σειρά που έγινε ποτέ. «Σε ένα μείγμα από δράση, με φιλοσοφικές παρουσιάσεις, ίντριγκες, φιλοσοφία, επιστημονικά στοιχεία, ένα λογικό σύμπαν, και φιλοσοφία.» θα ήταν η απάντησή μου στην ερώτηση: «Σε ποια στοιχεία βασίζεται η επιτυχία της σειράς Dune από τον Frank Herbert;». Το τελευταίο βιβλίο του (που προσφάτως μεταφράστηκε στα ελληνικά) είναι το Chapterhouse: Dune είναι δυστυχώς το χειρότερο της σειράς, γιατί είναι μεταβατικό βιβλίο. Και δεν πρόκειται να μάθουμε ποτέ σε τι θα μετέβαινε η όλη ιστορία, από τη στιγμή που ο Frank είναι νεκρός από τότε που γεννήθηκα. Ανάθεμα. Στο μέλλον θα κάνω μια παρουσίαση της σειράς Dune, αφού πρώτα την ξαναδιαβάσω. Γ) Μετά την εξεταστική σκοπεύω να αλλάξω πάλι αυτό το template του βλογ μου, το οποίο φαίνεται να είναι ιδιαίτερα μισητό σε όλους τους αναγνώστες μου. Δ) υπόσχομαι ότι το επόμενο κείμενό μου θα είναι πιο ενδιαφέρον. Για να τηρήσω την υπόσχεσή μου θα το postάρω αμέσως μετά από αυτό.

No comments: