Thursday, April 19, 2007

Κάθομαι μπροστά την οθόνη και πληκτρολογώ.

Τόσες ιδέες περνάνε, μα δε μπορούν να βρουν συνοχή. Θέλω να εκφράσω τόσα πράγματα, αλλά η έμπνευση αρνείται να μου δώσει τρόπο να τυλίξω τις ιδέες που θέλω, να περάσω μέσα σε φράσεις αρεστές και εύηχες. Θέλω να γράψω για τους φίλους μου, είτε αυτό σημαίνει για να με διαβάσουν, είτε για να αναφερθώ σε αυτούς. Όμως οι λέξεις αρνούνται να στοιχηθούν σε ένα κείμενο της αρεσκείας μου. Θέλω να εκφραστώ για τη ζωή, την ΖΩH με κεφαλαία, μα, φευγαλέα μου φαίνεται και σαν θέμα περνάει. Θέλω να μιλήσω για τόσα πράγματα, μα αντί για λόγο παράγω γραφή. Εσώκλειστη στη γραφή η αφή. Άραγε σας αγγίζω; Οι Λατίνοι λέγανε Verba volant, scripta manent ή κάπως έτσι. Δεν έμαθα ποτέ να ορθογραφώ στα λατινικά. Όμως μένουν τα γραπτά; Προφανώς εννοούσαν πως ό,τι γράφεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πειστήριο στο μέλλον, όσον αφορά εμπορικές συμφωνίες. Όμως για τι θα πείσουν τα γραπτά μου; Ότι ξέρω να παρομοιώνω πράγματα μεταξύ τους; Ένα κενό. Ένα κενό θα φανερώνουν στο μέλλον. Ένα τεράστιο κενό, εκεί που άλλοι έχουν πίστη και ελπίδα. Έναν άνθρωπο απογοητευμένο πρόωρα. Δεν καταφέρνω να γεμίσω τις γραμμές, γιατί σήμερα δε νιώθω πως μπορώ να πω κάτι που να μην έχει ειπωθεί από άλλους παλαιότερα ή ακόμα και από εμένα τον ίδιο. Τα κείμενα που υπάρχουν παρακάτω του ποστ αυτού δεν έχουν ήδη πει πολλά; Όσα γράφω τώρα δεν είναι παρά επαναλήψεις, αναμείξεις ακάθαρτες, τίποτα το νέο. Verba volant, scripta manent και έτσι θα μείνει και αυτό το κείμενο, στο αρχείο, με τα τόσα κείμενα που γράφονται κάθε ημέρα, ξεχασμένο, γιατί και να το διαβάσετε, θα ξεχαστεί.

P.S.:Καλά είμαι, μην αγχώνεστε. Αλήθεια τι με έχει πιάσει με τους λατίνους;

8 comments:

Anonymous said...

Πάντα θαύμαζα την ικανότητα σου να αυτοβασανίζεσαι..:

Δεν βρίσκω λογικό το συλλογισμό σου. Και επειδή είναι επαναλήψεις; Πόσα έργα υπάρχουν βασισμένα στο ίδιο θέμα;
Άπειρα.
Τα γραπτά σου απότελουν ένα μέρος του εαυτού σου. Και θα μείνουν μέχρι που να μην μπορείς να πιστέψεις ότι εσύ τα είχες γράψει αυτά και ακόμα περισσότερο.

Γράψε και τα ίδια αν θες, εμάς μας αρέσει να σε διαβάζουμε.

Anonymous said...

mazoxas o anthrwpos, apla! :)

Specialmuse said...

Δε θέλω να με πείσεις, δε θέλω να επιχειρηματολογήσεις για κάτι, δε θέλω να μάθω λατινικά (όχι ακόμα), δεν περιμένω να γράφεις αριστουργήματα κάθε μέρα, δεν ψάχνω παλιά σου γραπτά για να σου πω αν κάτι το έχεις ξαναπεί και δεν ξέρω όλα αυτά που έχουν πει τόσα δις άνθρωποι που έζησαν και ζουν τα επαναλαμβάνεις εσύ.
Εγώ διαβάζω και ακούω εσένα, είτε έχεις να πεις κάτι βαρύγδουπο, κάτι ανάλαφρο, κάτι εσώψυχο, κάτι απαίσιο ή και τίποτα.

Specialmuse said...

Επίσης, alea jacta est (ο κύβος ερρίφθη), cogito, ergo sum(σκέπτομαι, άρα υπάρχω) , de gustibus et coloribus non disputandum (περί γεύσεων και χρωμάτων ουδείς λόγος) , ex nihilo nihil(εκ του μηδενός μηδέν) , se non e vero, e ben trovato(κι αν δεν είναι αληθινό, είναι καλά επινοημένο)!

Giannis Michalopoulos said...

Καλά, εδώ που τα λέμε είσαι λίγο μαζοχίτσα. Μια χαρά γράφεις. Το θέμα είναι για ποιο λόγο γράφεις - για να γίνεις ο νέος David Santos ή για να σε διαβάζουν οι φίλοι σου; Και στα δύο πάντως, είσαι σε καλό δρόμο.

ΥΓ:veni. vidi, castratavi illegitimos!!! Όποιος πρωτοθυμηθεί που ειπώθηκε πρώτη φορά τούτη η ιστορική ρήση, κερδίσει σοκολατίτσα!

A.Charantonis said...

χαχαχαχα! Κανένας δε σχολίασε το προφανές γιατί έμαθες να ορθογραφείς σε καμία άλλη γλώσσα; Όσο για τον μαζοχισμό, εξαρτάται. Δεν μου αρέσει να με βασανίζουν και να με πονάνε. Από την άλλη μου αρέσει να νιόθω τον εαυτό μου πιασμένο από γυμναστική σε σημείο που να μη μπορώ να κουνηθώ, και πολλές φορές μου φαίνεται πως μου αρέσουν και τα ψυχολογικά βασανιστήρια που περνάω από μόνος μου γιατί στο τέλος φέρνουν μια κάθαρση. Οπότε είμαι αυτομαζοχιστής. Νέα λέξη. YEY! (όσο για τα λατινικά και τις εκφράσεις... {Α} δε θέλω σοκολάτα είμαι σε δίαιτα. {Β}Cartago Delenda est.)

Dakkon said...

pwpw... ti to yaxneis to thema? kane apla auto pou aisthanesai:)

P.S.: akoma kai ean auto einai mazoxistiko, einai ok apo tin stigmi pou sou aresei

Unknown said...

πάντως να πληκτρολογώ πιο γρήγορα δε βόηθησε