Tuesday, June 03, 2008

Θεσσαλονίκη.

«Όχι ευχαριστώ δεν θέλω άλλο.», μου απάντησε η Νίκη. Κρίμα, γιατί θα μου περίσσευε.

Μπύρες και αλκοόλ. Μια πόλη που για τον πατέρα μου ήταν το σύμπαν όλο, που με τις διηγήσεις του έχει πάρει για εμένα διαστάσεις άλλες. Δυστυχώς ή ευτυχώς οι άνθρωποι πρέπει να κρίνουν μόνοι τους. Και οι εμπειρίες μου με την πόλη έριξαν τον μύθο του πατέρα μου. Πάνω στα ερείπια των νοσταλγικών αυτών θυμήσεων έχτισα τη δική μου εικόνα της πόλης. Άλλωστε έτσι δε γίνεται με όλες τις πόλεις και τις εποχές; Χτίζουμε με ό,τι υπήρχε ήδη και αλλάζουμε δομή και διάταξη. Η εποχή έχει αλλάξει και μαζί της άλλαξε και η Θεσσαλονίκη. Πόλη με φοιτητές, με νυχτερινή ζωή. Πόλη με φάτσες που βλέπεις ξανά και ξανά. Η ανωνυμία της πόλης χάνεται λόγω της συγκέντρωσης. Είσαι άραγε σε πόλη ή σε μεγάλο χωριό; Οι φίλοι μου εκεί είναι λίγοι αλλά είναι καλοί. Βεβαίως δε θα μπορούσα μάλλον να ζήσω στη Θεσσαλονίκη λόγο κλήματος. Γενετική γονέων παιδεύουσι τέκνα δίνοντας τους άσθμα. Ήταν ωραία η επίσκεψη. Περίεργη. Οι έξοδοι για αλκοόλ σπάσανε τους φραγμούς και επιτρέψανε να μιλήσω στον εαυτό μου, να ερευνήσω τα όριά του. Έχω χάσει την αντοχή στο αλκοόλ... Το συνέδριο μετεωρολογίας με ρωτάτε πώς πήγε; Προσωπικά συνειδητοποίησα πόσο εύκολο είναι να κάνεις μια έρευνα, άμα αυτό είναι το επίπεδο που ζητάνε.

Θεσσαλονίκη; Ναι, άντε, για να μη μείνει τίποτα ξεχασμένο.

4 comments:

Anonymous said...

Θεσσαλονίκη...Νομίζω ότι αυτή η πόλη έχει κάτι το λυρικό... Ίσως να φταίει που κάθε γωνιά της είναι και ανάμνηση. Όπως και να χει όταν είσαι φοιτητής εδώ περνάς όμορφα τον καιρό σου.

Εγώ πάντως μια χαρά νηφάλιο σε είδα :P

Να μας ξανάρθεις.

A.Charantonis said...

Απαντάω σε ανάποδη σειρά:

Άμα ζήσω θα ξαναέρθω.

Από την άλλη το να μπαίνω στη φάση που να είμαι χαρούμενος και να σας μιλάω απροκάλυπτα με μόλις 2 μπύρες σημαίνει ότι στις 5 θα έκανα εμετό. Άρα η αντοχή μου έχει πέσει.

Όσο για λυρική, κάθε πολιτεία έχει και από 3 μουσικούς... Και έχεις αναμνήσεις επειδή ζεις εκεί :Ρ

Shadowface said...

Στην πόλη του παραπόνου, τι ψάχνεις? δίκιο?

kat. said...

με στεναχωρείς!
η θεσσαλονικούλα θα είναι πάντα θεά!!!!!