Friday, June 20, 2008

Σκατά.

Να ακόμα και το λεξιλόγιό μου το δείχνει: χρειάστηκε να καταφύγω στα περιττώματα για να εκφράσω την κατάσταση στην οποία βρίσκομαι. Δυστυχώς δεν είμαι κοπρολάγνος για να την ευχαριστηθώ. Ή μήπως ευτυχώς; Γιατί αν ήμουν σε αυτή τη κατάσταση και ήμουν και κοπρολάγνος... Τέλος πάντων ας αναλύσω την αδιέξοδη κατάσταση διεξοδικά. Προσπαθώ να τελειώσω τη σχολή μου (Μαθηματικό) καθώς είμαι στο πέμπτο έτος σπουδών μου -ένα παραπάνω απ' όσα χρειάζονται. Με έχουν δεχτεί για μεταπτυχιακό στην Γαλλία, άλλα πρέπει να περάσω μερικά μαθήματα... και τσούυυυπ κόβομαι στο ένα. Τώρα πρέπει να περάσω τρία αυτήν την εβδομάδα, εκ των οποίων δύο είναι δύσκολα και ένα απαιτεί εργασία που δεν έχω κάνει. Τέσσερις μέρες μου μένουνε για να δώσω τα δυο πρώτα, και άλλη μια για το δεύτερο. Επιπλέον ανακαλύπτω σταδιακά ότι αυτή η διαβόητη οξυδέρκεια μου δεν είναι παρά ένας μύθος. Πως αλλιώς να εξηγήσει κανείς τις αποδώσεις μου σε τόσες εξετάσεις; Φίλοι στους οποίους εξηγώ πράγματα μετά έχουν καλύτερες επιδώσεις από εμένα. Μήπως να τα παρατήσω; Το μέλλον μου ως επιστήμονα με τέτοια μυαλά μου φαίνεται ωχρό. Να γίνω δάσκαλος γυμνασίου - λυκείου, να ζω απ' τα ιδιαίτερα και να ονειρεύομαι πως θα ήταν να ήμουν λίγο πιο έξυπνος, να διάβαζα λίγο παραπάνω όπως όλοι όσους θεωρούσα αποτυχημένους. Να ησυχάσω μιαν ώρα αρχύτερα χωρίς να χάσω, έχοντας πάντα να λέω ότι αν πάλευα θα νικούσα.

4 comments:

Ψυχος said...

Αυτο που εχω καταλαβει εγω ειναι οτι ... Ποτε δεν ξερεις απο πριν τις πραγματικες ουσιαστικες στιγμες της ζωης. Εκεινες τις στιγμες που παιζεις τα παντα και ολα κρινονται μεσα σε δευτερολεπτα.
Επισης δε μπορεις να αλλαξεις τιποτα σε αυτες τις στιγμες διοτι οι αποφασεις που θα παρεις ειναι ζυμωμενες χρονια και απλα γινονται η αιχμη του βελους για ενα απειροελαχιστο σημειο.
Ετσι κανεις οτι σου κατεβει και ειναι το σωστο.

Shadowface said...

Θα παλέψεις αλλιώς την έκατσες.

Anonymous said...

Ηρεμία και όλα θα γίνουν. Μην πιέζεις το μυαλό σου.

Αλλά και να μην γίνουν όλα έτσι όπως θα'θελες ποτέ δεν ξέρεις πως θα τα φέρει η ζωή. Δεν μπορείς να ξέρεις πόσο ευτυχισμένος θα ήσουν ως επιστήμονας ή ως καθηγητής.

Specialmuse said...

Αν πιστεύεις ότι η οξυδέρκεια σου κρίνεται από τις επιδόσεις σου σε εξετάσεις μαθημάτων Ελληνικών Πανεπιστημίων..τι να σου πω!Ίσως τελικά να έχεις δίκιο.
Από την άλλη είσαι ο πιο έξυπνος άνθρωπος που έχω γνωρίσει, αλλά θα πεις ότι δεν είναι αντικειμενική η άποψή μου.
Αυτό που θέλω να σου τονίσω είναι ότι έχεις ακόμα χρόνο μπροστά σου. Μην απογοητεύεσαι.. η εξυπνάδα σου θα φανεί στον τρόπο διαχείρισης μιας ενδεχόμενης αποτυχίας! Τα αποτελέσματα καλά, μα μετράει και η διαδικασία..θυμάσαι;;;