Thursday, August 21, 2008

21 πράγματα που θα μου λείψουν.

Φεύγω για ένα χρόνο στη Γαλλία για μεταπτυχιακά στην école polytechnique. 21 πράγματα που θα μου λείψουν:

1) Η κοπέλα μου.
2) Ο καλύτερός μου φίλος.
3) Οι άλλοι δύο καλύτεροί μου φίλοι.
4) Οι υπόλοιποι φίλοι μου.
5) Ο Δάσκαλος του καράτε.
6) Οι γονείς μου.
7) Το σεξ. (21 πράγματα θα γράψω... ξέρω ότι εντάσσεται στο νούμερο 1, αλλά...)
8) Το τμήμα Μαθηματικών του ΕΚΠΑ.
9) Η θάλασσα.
10) Ο ήλιος.
11) Η οδήγηση.
12) Το ψάρι μου.
13) Τα σουβλάκια.
14) Το εξοχικό "Ανεμοράχη".
15) Το κρεβάτι μου.
16) Ο μη μεταγλωττισμένος κινηματογράφος και η μη μεταγλωττισμένη τηλεόραση.
17) Τα φρούτα και τα λαχανικά που να έχουν γεύση.
18) Τα θαλασσινά ψάρια.
19) Το να έχω προφορά όταν μιλάω που να υποδεικνύει ότι είμαι από αλλού.
20) Τα φθηνά μέσα μαζικής μεταφοράς.
21) Οι ραδιοφωνικοί σταθμοί που παίζουν τη μουσική που μου αρέσει.

3 comments:

Specialmuse said...

1 πράγμα που θα μου λείψει όταν θα φύγεις:

1. εσύ

Anonymous said...

Μην ξεχνάς όμως ότι πρόκειται για ένα μόνο χρόνο. Ένα χρόνο γεμάτο νέες γνωριμίες, καινούργια μέρη, άλλες κουλτούρες και ένα πολύ καλό Πανεπιστήμιο. Στο τέλος ίσως σου φανεί ότι κάθισες και λίγο.

Όσο για αυτά που λες ότι θα σου λείψουν, εκτός των πρώτων 3 (άντε και του 7 :P) τα υπόλοιπα μάλλον θα τα ξεχάσεις πιο σύντομα από ότι περιμένεις...

Bon Voyage Alex!

zekia said...

χμμμμ, δε νομίζω οτι θα ναι τόσο τραγικά διαφορετικά όλα στη Γαλλια..
καλή τύχη λοιπόν