Saturday, May 19, 2007

Άθε... θα σας κάνω τη χάρη.

Η αλήθεια είναι πως είμαι Θεός. Ο Άθε. Ο Θεός των Άθεων. Όταν κανείς λεει ότι είναι Άθεος, εννοεί ότι πιστεύει σε εμένα. Κοινώς οι πιστοί μου είναι περί τα 600.000.000 άνθρωποι στο πλανήτη Γη. 10% του συνολικού πληθυσμού. Η θρησκεία του Αθεϊσμού. Ιδού και οι δέκα εντολές μας: (υπάρχουν και στο διαδύκτιο αλλά τις μετέφρασα και τις άλλαξα γιατί τι Θεός θα ήμουν αν δεν άφηνα το στίγμα μου στη θρησκεία μου;)

1)ΔΕΝ θα πιστεύεις κάθε τι που σου λένε

2)Θα ερευνείς για γνώση και αλήθεια συνεχώς.

3)Θα μεταδίδεις σε όσους θέλουν να μάθουν όσο έχει δείξει η επιστήμη.

4)ΔΕΝ θα ξεχάσεις ποτέ τις καταστροφές που προκάλεσε ο Θρησκευτικός φανατισμός.

5)Θα θέσεις θεμέλια για τη βελτίωση του κόσμου ανά τις γενεές.

6)Θα ζεις εν ειρήνη με τους συνανθρώπους σου.

7)Θα ζεις κάθε σου στιγμή στο έπακρο.

8)Θα ακολουθείς έναν προσωπικό κώδικα αξιών.

9)Θα διαχωρίζεις την εκκλησία από το κράτος

10)Θα υποστηρίζεις όσους ακολουθούν αυτές τις εντολές

11)Θα με λατρεύετε.

12)ΔΕΝ θα ακολουθείτε κανόνες που σας δίνουν άλλοι πέραν του εαυτού σας.

Αθελούια.

Σημείωση: Το κείμενο είναι ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΌ. Δεν ωθώ κανέναν να πιστέψει τίποτα στο οποίο δεν θέλει να πιστέψει. Αναφέρω τις 10 εντολές του ηθικού Άθεου για εμπλουτισμό του κειμένου. Ο καθένας μας έχει δικαίωμα πίστης σε ότι θέλει. (Αλήθεια τι 'αποψη έχετε για τις εντολές των άθεων; Τις θεωρώ καλοδουλεμένες. Αλλά και άχριστες, καθώς οι άθεοι θεωριτικά δεν οφείλουν να ακολουθούν κάτι. Δε πιστεύουν σε κάποια ανώτερη δύναμη. Τέλος πάντων. Αυτά. Ά! Και η όλη ιστορία άρχισε όταν άκουσα πάρα πολλές φορές το "σε λατρεύω" από την κοπέλα μου :S.

6 comments:

Anonymous said...

Έπεσες στα σκληρά ε? Το περίμενα...

Δεν νομίζω ότι υπάρχει η ανάγκη να αναφέρω ότι η όλη ιδέα της αθείας αναίρείται αν εσύ γίνεις ο ΑΘΕ.

Specialmuse said...

Μπα, δε νομίζω ότι αναιρείται με μια θεότητα.. Στην τελική ο θεός είναι ο Άθε! Δε βλέπω κάποιο πρόβλημα... εσεις????(!)!(!)!

Anonymous said...

μα αν υπάρχει θεός και είναι ο αθε τότε πρόκειται για μια θρησκεία που δεν εχει σχέση με την αθεία αφού έχει Θεό.

Dakkon said...

ean enas theos pisteuei oti den iparxei theos, ti einai?

A.Charantonis said...

Θεϊκός. Και μουρλός. Ίσως και αυτοκράτορας.

Dakkon said...

mou fenetai ta teleutea anagnosmata sou se exoun epireasei asxima:p