Saturday, May 19, 2007

Crash the 29 questions party.

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Κάτι άπιαστο.
2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Το γεγονός ότι μειώνεται η μελατονίνη στο σώμα μου.
3. Η μεγαλύτερη μαλακία που έχετε πει σε κάποιον και την έχει πιστέψει;
Βασικά... Δεν είμαι ο Ανέστης. Ο δίδυμός του ο Αλέξανδρος είμαι.
4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Δε το γνωρίζω.

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Υπερβολικά συχνά βαριέμαι τον πραγματικό κόσμο και χάνομαι στο αν.

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Τα ορθογραφικά.

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Τον Αννίβα. Φαντάστικός στρατηγός απίστευτος ηγέτης, αλλά έχασε μια ανάσα από το όνειρο.
8. Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Αυτοί που καταφέρνουν να εκμεταλλευτούν τα ταλέντα τους.
9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Η Ζωή μου.

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Frank Herbert, Bernard Werber, Π.Σ.Δέλτα, Καζαντζάκης, και ένα σωρό άλλοι. (έβαλα έναν από κάθε γλώσσα που διαβάζω :P)

11. Αγαπημένη ταινία;
Fight Club

12. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Παραμύθι δίχως όνομα.

13. Χειρότερο τραγούδι όλων των εποχών;
Είναι μάλλον ελληνικό σκυλάδικο.

14. Τι νοσταλγείτε πιο πολύ απ’ όλα;
Που δεν είχα ιδέα τι είναι το σεξ.

15. Κανένα σοκαριστικό μυστικό έχετε;
Ναι.

16. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Δεν έχω πετύχει και πολλά πράγματα...

17. Τι θα παίρνατε μαζί σας αν ήταν να ζούσατε στο "Μικρο Σπίτι στο Λιβάδι" ;
Βιβλία.

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Βαθύ γαλάζιο.

19. Αγαπημένος τρόπος αυτοκτονίας;
Πέφτω από το μπαλκόνι ενώ έχω πάρει γερή δόση αναισθητικών και πεθαίνω

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Νερό.

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Που δεν ασχολούμαι πιο πολύ με τα μαθηματικά
22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Την έλλειψη νοήματος που μας περιτριγυρίζει.
23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Οι υπόλοιπες υγιεινές αποδράσεις από την πραγματικότητα.
24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Άμα κάνω παιδιά να βγούνε καθυστερημένα.

25. Μεγαλύτερο ψέμα;
ΨΕΜΑ
(μεγαλύτερο δεν είναι έτσι;)

26. Ποιο είναι το μότο σας;
Όλα είναι τόσο πολύπλοκα απλά.

27. Πως θα επιθυμούσατε να ζήσετε;
Ευτυχισμένα.

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Εξήγησέ μου.

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Αναμονή για αλλαγές.

7 comments:

Specialmuse said...

Για τη 17.. αν όλα ήταν ακριβώς όπως στη σειρά, μάλλον θα έπαιρνα ψυχοτροπικές ουσίες..

ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ said...

6. Καμμία ανοχή στην ανορθογραφία!

Ο λόγος είναι το στοιχείο που μας διαφοροποιεί απο τα ζώα. Γραπτός και προφορικός.

Να'σαι καλά,
Σ.

Anonymous said...

Στο επόμενο post περιμένουμε την αποκάλυψη του σοκαριστικού μυστικού της ερώτησης 15.

Valia said...

Μα γιατί όχι στην ορθογραφία?Δίνουμε ένα προσωπικό στυλ στο γραπτό μας λόγο κι έτσι ξεχωρίζουμε κ από όλους τους υπόλοιπους... Ναι ξέρω είναι απαράδεκτα τα ορθογραφικά :(

Balidor said...

25. Μεγαλύτερο ψέμα;
ΨΕΜΑ (μεγαλύτερο δεν είναι έτσι;)

Αίγραπσαις :P

(δεν μπορούσα να το σκοτώσω πιο πολύ)

A.Charantonis said...

@specialmuse: Δεν το είχα σκεφτεί έτσι. Αν και τα βιβλία, όταν ειναι καλά έχουν την ίδια επίδραση. Και όταν δεν είναι αρκεί να βαρέσεις το κεφάλι σου με δύναμη με αυτά και θα έχεις παρόμοιες επιδράσεις.

@Διαιρέτης: Είμαι ανορθόγραφος. Λυπάμαι για αυτό αλλά δε θα το αλλάξω όσο υπάρχει ο αυτόματος διορθωτής. Οι λέξεις δεν είναι παρά τρόπος μεταφοράς νοήματος, η έλειψη ορθογραφίας είναι κάτι σαν ψεύδισμα. Το νόημα μιας πρότασης δε χάνεται άμα ο πομπός της είναι ψευδός. Τουλάχιστον αυτή είναι η άποψή μου)

@Angie: ΧΑ! Το σοκαριστικό μυστικό είναι ότι έχω 2 σοκαριστικά μυστικά! ΣΟΟΟΟΚ!

@Xotikouli: Όπως τα λες περίπου έτσι μου φαίνεται πως ίσως να είναι. :S

@Balidor: Να δοκιμάσω να το τελειωποιήσω; Ιδού: Αίγραπσαίσ.

Specialmuse said...

Καλά όλα τ' άλλα, αλλά το "αίγραπσαισ" μου είναι αδύνατο να το αντέξω...
btw αίγρραπσαισ είναι χειρότερο!