Saturday, January 19, 2008

Χρόνος.

Καλό χρόνο! Πολλοί θα αναρωτιέστε γιατί να ευχηθώ κάτι τέτοιο τώρα. Ε, λοιπόν αρνούμαι να μου βάζουν μέτρα και σταθμά στο πότε πρέπει να είμαι χαρούμενος και πότε πρέπει να κάνω μια καινούργια αρχή. Ο χρόνος κυλάει, δίνει εμπειρίες, και μας γερνάει. Είναι επίσης σχετικός. Για παράδειγμα δε μπορώ να συνηθίσω την ιδέα ότι ένα κρασί του 1995 είναι πλέον παλιό. Ότι πάνε 10 χρόνια από το 1998... Δε μπορώ να συνηθίσω πολλά πράγματα. Ο χρόνος κυλάει περίεργα όπως λέει και το σώμα που χορεύει... Πώς να μη κυλάει περίεργα. Όλοι μας το έχουμε ζήσει... Και τελικά τι είναι ο χρόνος;
Ας το πάρουμε όμως από επιστημονική άποψη: οι ορμόνες όπως αδρεναλίνη ενδορφίνη και άλλες πολλές λειτουργούν πάνω σε ένα βασικό παράγοντα της παρατήρησης του χρόνου: το πόσες διαφορετικές πληροφορίες δεχόμαστε. Έτσι όταν γίνεται ατύχημα δεχόμαστε τόσες πολλές πληροφορίες λόγω αδρεναλίνης που μας φαίνεται να διαρκεί μέχρι και 5 φορές παραπάνω ο χρόνος του. Αντίστοιχα όταν καθόμαστε χωρίς να κάνουμε τίποτα σε ένα σημείο και δε δημιουργούμε δικές μας πληροφορίες (ενδιαφέρουσες σκέψεις) συνήθως ο χρόνος μας φαίνεται ατελείωτος γιατί δε λαμβάνουμε νέες πληροφορίες.
Πρέπει να ευχαριστήσω για το πλήθος στιγμών που έχω μαζέψει, εμπειριών που έχω ζήσει και πληροφοριών που έχω απομνημονεύσει. Γιατί είναι αυτός που είμαι. Καλό σας χρόνο και πάλι.

No comments: