Wednesday, January 16, 2008

Εσύ τι θα απάνταγες;

Θέλεις την αλήθεια;
Όχι. Την τρέμω.
Τότε τι θέλεις;
Να πιστεύω ότι θέλω την αλήθεια.
Μα αυτό είναι κενό, δε θα σε γεμίσει, δε θα σε βελτιώσει.
Ναι αλλά θα είμαι ήρεμος και θα πολεμήσω επειδή μου αποκρύπτουν την αλήθεια.
Κατανοείς το παράλογο;
Ναι, αλλά είμαι άνθρωπος. Η ύπαρξή μου η ίδια είναι ένα παράδοξο.
Και σε τι αποσκοπείς;
Σε τίποτα πέρα από το να ξεχάσω το θάνατο και τη μιζέρια μου.
Γιατί τον φοβάσαι το θάνατο; Γιατί σε αποστρέφει η μιζέρια σου;
Επειδή όταν πεθάνω δε θα έχω ζήσει. Επειδή είμαι εγωιστής. Επειδή είμαι άνθρωπος.
Τότε προχώρα. Μακάρι κάποτε να ξανασυζητήσουμε και να έχεις αλλάξει.
Μακάρι.

1 comment:

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ said...

ΕΓΩ ΤΗΝ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΙ ΑΣ ΠΟΝΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ...ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΑΝΤΩΣ...ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΕΙ...ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ...

:-)