Sunday, June 24, 2007

Τα νέα μου.

Διαβάζω. Και όταν δε μπορώ μου παρέχεται η κατάλληλη υποστήριξη από το περιβάλλον μου για να συνεχίσω. Είτε σε μορφή κουβέντας με φίλους, είτε σε μορφή τρυφερότητας μιας μούσας, είτε μαστιγίου και άγχους. 40 βαθμοί Κελσίου και η εξεταστική μου όχι απλά δεν έχει τελειώσει, αλλά δεν έχει ξεκινήσει καν! Αααααααα!

(και δύο γνωστά ανέκδοτα: Γιατί η κότα δεν μπορεί να πηδήξει από μία πέτρα ύψους 2 εκατοστών; Επειδή είναι κότα! Γιατί ο Καίσαρας φορούσε σανδάλια; Γιατί ήταν Ιούλιος!)

3 comments:

Specialmuse said...

Υπομονή και επιμονή! Είναι δύσκολα, μα όπως είπες δεν είσαι μόνος! Κουράγιο! Θα τα καταφέρεις μια χαρα!

Dakkon said...

molis vrika ti doro tha mou kaneis sta genethlia mou:p

kai pareptitodos xairomai pou sinidopoieis oti iparxoun atoma pou prospathoune na se ipostiri3oune(den 3erw ama vazeis kai emena mesa alla auto einai alo thema:p)

Firefly said...

Συμπάσχω ειλικρινώς. Αν και εγώ την λύση την βρήκα (ας είναι καλά το πρόγραμμα της εξεταστικής που μου το επέτρεψε). Μάζεψα τα συμπραγκαλάκια μου και την συγκάτοικό μου, και φύγαμε από Αθήνα για να διαβάσουμε Φυσιολογία δίπλα στο κύμα με φραπεδούμπα και δροσιστικές βουτιές. Και αν πάρω το μάθημα να με φτύσεις. :D