Tuesday, May 02, 2006

Η έλυψη ύπνου και ... τι κάνει...

Ας αρχίσω αυτό το ποστ με μια παρατήρηση μου, που δεν γνωρίζω αν έκανε κανένας άλλος. Φέτος, ο Η5Ν1 μας απέλαξε από τους γύφτους με τα κοτοπουλάκια και τις πάπιες. Η πανάρχαια αυτή παράδοση διακόπηκε έτσι απλά. Με έναν ιο. Φαντάζεστε τι επιπτώσεις θα είχε αυτός ο ιός αν είχε χτυπήσει προ δεκαετείας; Τα φιλαράκια δεν θα είχαν εξελιχτεί όπως εξελύχτηκαν! Ο κόσμος όπως τον ξέρουμε τώρα δεν θα ήταν ο ίδιος. Ίσως ο Joey και ο Chandler να είχαν τσακοθεί ανεπανόρθοτα και να μην είχαν την ψυχολογική υποστήριξη των πουλερικών τους για να το αντέξουν. Μόνο που το σκέφτομαι με πιάνει πανικός. Οπότε ας αλλάξω θέμα.

Ένας μήνας και κάτι με χωρίζουν από τις διακοπές. Βλέπετε οι Μαθηματικοί είναι ανόμαλοι μεν, πρακτικοί δε. Η εξεταστική μας αρχίζει κατά τις 20κάτι του Μάη. Και τελειώνει στις 14 περίπου. Ως τότε έχω πολύ διάβασμα, και πολύ δουλειά γενικώς. Ξο όπως θα έλεγαν οι Γιαπονέζοι.

Αλήθεια τι άποψη έχετε για τα Άνιμε; Αυτά τα γιαπονέζικα κινούμενα σχέδια; Ότι άποψη και να έχετε σας προειδοποιώ. Υπάρχουν σειρές και σειρές. ΜΗΝ ΠΟΡΟΘΕΊΤΕ ΜΕ ΤΟ NARUTO! Μην το κάνετε αυτό. Η αρχή του, μέχρι το επισόδειο 200 περίπου νομίζω, είναι υπέροχη. Δεν έχω δει όμως πιο μεγάλη κατρακύλα σε σειρά. Ποτέ. Ούτε οι Αμάν δεν κατρακύλησαν έτσι.

Μετά από αυτό το κοινωνικό μήνυμα νιόθω ότι δεν έχω κάτι άλλο βαθιστόχαστο να μειραστώ μαζί σας. Αν σας βρίσκετε καμιά καλή κουβέντα ρίχτε την, θα μου ανεβάσει το ηθικό.

2 comments:

RaZzMaTaZz said...

Όταν εγώ σου έλεγα οτι προτιμώ να παρακολουθήσω hentai dubbed in greek ("ρούφα τον βιονικό μου πούτσο" κτλ) παρά να δω Naruto, εσύ διαφωνούσες.
Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται.-

A.Charantonis said...

Des Naruto mexri episodio 156. Mi deis meta. Pes oti teleiwse ekei.