Friday, April 28, 2006

Σοκ και δέος.

Μέχρι τώρα υπήρχαν πολλά πράγματα που με έκαναν να μένω με το στώμα ανοιχτό. Το άσθμα, η νύστα, η βουλομένη μύτη μου. Όμως σήμερα όταν έβαλα την επιλογή All Music στο media player μου, λίγο ήξερα ότι η ζωή μου θα άλλαζε για πάντα... Sepultura & Luciano Pavarottiτραγουδάνε το Roots Bloody Roots. Παρέα. Δεν ήξερα ότι μπορούσαν να μου αρέσουν πάνω απο 4 τραγούδια των πρώτων. Δεν ξέρω τι να πω. Είμαι σίγουρος ότι ο Παβαρόττι δεν τραδούδησε μαζί του αλλά όποιος έκανε mix το τραγούδι νομίζω ότι είναι είτε καμμένος είτε ιδιοφυία. Ίσωε και τα δύο. Το τραγούδι δεν μου άλλαξε τη ζωή, αλλά σίγουρα μπορώ να πω πως έμεινα άφωνος. Και τώρα πάω να ακούσω ξανά το ίδιο τραγούδι.

(Άσχετο νομίζω πως το soundtrack της ζωής μου είναι των Pixies τοWheRe is mY Mind?)

3 comments:

RaZzMaTaZz said...

Να μου θυμίσεις να σου στείλω ένα remix Psychedelic Trance με Σιδηρόπουλο.
Θα το λατρέψεις.

A.Charantonis said...

sigoura omws...

Balidor said...

Δέν είναι ΜΙΞ αλλά ούτε και ο Παβαρότι ...
κάποιος άλλος είναι μαζί του.. και ΜΑΜΕΊ το κομμάτι ;)