Saturday, June 03, 2006

Τα γυαλιά μου και εγώ.

Ο τίτλος του σημερινού, καθυστεριμένου κατά πολύ post έρχεται από τις υπέροχες στιγμές που έχω περάσει μαζί τους. Πλέον είμαι εξαρτημένος από τις διόπτρες μου. Χωρίς αυτές δεν μπορώ να οδηγήσω, δεν μπορώ να διαβάσω στο πίνακα, δεν μπορώ να δείχνω υπέρμετρα intelectuel... Τα γυαλία μου έχουν έναν πολύ ωραίο σκελετό που συνεχώς πρέπει να βιδώνω γιατί, όπως και του ιδιοκτήτη τους, τους φεύγουν οι βίδες. Σήμερα έκανα ένα ντους, και ξέχασα να βγάλω τα γυαλία. Νομίζω πως έχω γίνει εξαρτημένος.

Τα Τελευταία Νέα.

Μια εβδομάδα πριν αρχίσει η εξεταστική, μας ανακοινώνουν απεργείες και καταλύψεις. Τέλειο δεν είναι. Σου σπάει την ψυχολογία. Εκεί που έχεις μπει στην τελική στροφή πριν την τελική ευθεία σου λένε: πίσω από αυτήν τη στροφή υπάρχει ή δεν υπάρχει μια ευθεία. Ανά εβδομάδα θα συνεδριάζουμε και θα σου λέμε. Αν προκύψει ευθεία θα το μάθεις. Τώρα κάτσε στ’ αυγά σου. Εμένα προσωπικά με καταστρέφει η εξαφάνιση αυτής της εξεταστικής. Θα πρέπει να δώσω 13 μαθήματα το Σεπτέμβρη. Και όσοι είναι στο μαθηματικό θα ξέρουν ότι τα μαθήματα που είναι «εύκολα» στη σχολή μας είναι πεπερασμένα. Πιθανά να με κάνει να μείνω στη σχολή μου έναν ολάκερο επιπλέον χρόνο. Χάλι.

Πως εξελίσονται τα πράγματα τώρα; Συνεχίζω τα ιδιέτερά μου, θα κάνω και μια δουλίτσα για τον δάσκαλό μου στο καράτε, θα συνεχίσω και την δουλειά στην Trekking Hellas (www.trekking.gr) και θα περιμένω τον Ιούλιο, όπου και θα εργαστώ στην Μετεωρολογία ένα μήνα. Αυτά.

Και τώρα ας αναλύσω τα της απεργεία – κατάλυψης.

Το νομοσχέδιο θα περάσει παιδιά. Αν όχι τώρα σε δύο χρόνια. Έχουμε ήδη υπογράψει με την Ε.Ε.

Οι λόγοι που απεργούν οι καθηγητές:

1) Κλαδικά ζητήματα (διαβάστε αυξήσεις. –Οι πιο καλοπληρομένοι δημόσιοι υπάληλοι ζητάνε αύξησης... λογικό δεν είναι;)

2) Υποστήριξη στα αιτήματα των φοιτητών.

3) Δεν θέλουν την αξιολόγηση και τους managers

Οι λόγοι που οι φοιτητές κάνουν καταλύψεις:

1) Δεν θέλουμε την κατάργηση του δωρεάν συγγράματος.

2) Δεν θέλουμε να μπορούμε να δίνουμε μόνο δύο φορές το κάθε μάθημα.

3) Δεν θέλουμε ιδιοτικά πανεπιστήμια. (Εγώ ξέρω γιατί δεν τα θέλω. Οι υπόλοιποι αναρωτιέμαι...)

4) Δεν θέλουμε managers στις σχολές.

Αυτά. Η καταλύψεις γίνονται την πιο σωστή περίοδο, αυτήν που πονάει. Όσο και αν λέμε ζήτω, θα κάνουμε μπάνια, αυτές οι καταλύψεις είναι ένα αγκάθι.

No comments: